Išvyka į inovacijų parodą „Mokykla 2017“

  • Paskelbė : Jūratė Šoliūnaitė Pavilionienė
  • Paskelbta: 2017-11-28
  • Kategorija: Pranešimai

2017m. lapkričio 24 d. buvo organizuota išvyka į inovacijų parodą „Mokykla 2017“. Į ją vyko ir grupelė gimnazijos mokytojų. Išvykos metu buvo lankytasi edukacinėse veiklose, klausytasi paskaitų, dalyvauta praktiniuose užsiėmimuose.
Štai keletas atsiliepimų.
Jolanta Sadauskienė, gimnazijos biologijos mokytoja metodininkė: „Aš dalyvavau diskusijoje „Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką?“ . Patiko Domanto Širvinsko, rinkodaros mokytojo mintys, kuris pabrėžė, kad  „Mokytojas turi suprasti, kur yra jo mokinys. Kokie jo tikslai, siekiai. Tik tada galima pradėti mokyti ir mokytis.  Gebėti susieti tai, kas jiems rūpi“. Dėmesį patraukė ir Nerijaus Januškevičiaus mintis: „Reikia kurti savitas pamokas. Būti labai kūrybiškiems, daryti tai, ko nedaro niekas iš kitų mokytojų. Tada galime patraukti vaikus. Kad nebūtų prievartinis ugdymas, bet jie patys susidomėję to siektų toliau“. Lankiausi ir kitoje paskaitoje : „Ar galima išmatuoti mąstymą?“ . Tai NEC organizuota paskaita. Ją vedė dr. Pranas Gudynas ir lekt. Daiva Gudynienė. Paskaitos metu įsiminė tokia išsakyta mintis: „Mąstymui ugdyti turi būti sudarytos specialios užduotys. Tai – problemos sprendimas kitokioms aplinkybėms esant. Užduotyse turi atsirasti kuo daugiau netikėtumų. Pvz., pateikta uždavinio sąlyga, keli galimi sprendimo variantai, o reikia pasirinkti vieną, bei parinkti, kurioje vietoje atsiranda neteisingas sprendinys“.
Ilona Borina, gimnazijos informatikos mokytoja metodininkė. „Aš labiausiai susidomėjau pranešimu, kuriuo siekiama praktiškai parodyti, kaip lengviau vesti ir pasiruošti pamokoms. „Officeday“ kartu su edukacine „Mozabook“ platforma siūlo įvairiausių mokymo būdų 1–12 klasių mokiniams: mokymosi proceso sužaidybinimas, 3D efektais perteiktas žmogaus organizmas, užduočių redagavimo galimybės ir daugybė kitų būdų. Taip pat pristatomi kartu su partneriais sukurti integruoti sprendimai interaktyviam pamokų valdymui. Pranešimo metu praktiškai parodomas „Mozabook“, „Lenovo“ bei „Newline“ produktų valdymas ir suderinimas tarpusavyje. Šie sprendimai suteikia galimybę visiškai išnaudoti „Mozabook“ platformos galimybes. Vos keliais mygtuko paspaudimais galima valdyti informacijos srautus, perteikti užduotis mokiniams, surinkti užduočių sprendimo rezultatus“.
Danguolė Savičienė, gimnazijos pradinio ugdymo  mokytoja ekspertė. „Mane labiausiai domino tos veiklos, kuriose buvo supažindinama, kaip pradinukus mokyti pasitelkiant šiuolaikinius aktyvaus mokymo metodus. Sužavėjo Karalienės Mortos vardo mokyklos stendas, parodomosios veiklos, kuriose mokytojos skatino atlikti eksperimentus, sudominti mokinius atliekant praktines veiklas. Taip pat sudomino ir paskaita „Kaip ugdyti informatinį mąstymą pradinėse klasėse?“ Šią paskaitą organizavo LR ŠMM ir UPC. Ypač suintrigavo Vilniaus „Vyturio“ pradinės mokyklos mokytojų pasiūlyta veikla – užprogramuoti žaislinės boružės kelią nuo starto linijos iki „upelio“. Tokią veiklą, pradinius programavimo įgūdžius, norėčiau taikyti ir savo klasėje“.
Su parodoje pamatytomis naujienomis bus pasidalinta su kolegomis gimnazijos Metodinėje dienoje.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
8. 14.50 – 15.35
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.45
  • 8. 14.50 – 15.35