Specialusis pedagogas

Specialiąja pedagoge gimnazijoje dirba

Gintarė Guiskienė Specialusis pedagogas

212 kabinetas

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pietų pertrauka

Nuotolinio darbo valandos

Pirmadienis

7.30 – 14.50

11.40 – 12.00

17.00 – 19.00

Antradienis

7.30 – 15.50

11.40 – 12.00

17.00 – 19.00

Trečiadienis

7.30 – 14.50

11.40 – 12.00

17.00 – 19.00

Ketvirtadienis

7.30 – 14.50

11.40 – 12.00

17.00 – 19.00
Penktadienis 7.30 – 14.50 11.40 – 12.00

17.00 – 19.00

Kontaktai

El. paštas Rašyti

Specialusis pedagogas – tai specialistas, teikiantis pagalbą vaikams, turintiems įvairių ugdymo, mokymosi ar elgesio sunkumų.

Specialusis pedagogas dirba su mokiniais, kuriems reikia individualizuotos pagalbos, siekiant užtikrinti jų sėkmingą mokymąsi. 

Pagrindinės specialiojo pedagogo paslaugos:

  • Individualizuotas ugdymas –  rengia individualius ugdymo planus vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Jis prisitaiko prie mokinio gebėjimų ir poreikių, kad užtikrintų efektyvų mokymąsi.
  • Kalbos ir komunikacijos pagalba – dirba su vaikais, turinčiais kalbos ar komunikacijos sunkumų. Tai apima kalbos lavinimo užsiėmimus, skirtus gerinti vaiko gebėjimą suprasti ir perduoti informaciją, tiek žodžiu, tiek raštu.
  • Mokymosi strategijų taikymas –  padeda vaikams, turintiems mokymosi sutrikimų (pvz., disleksija, diskalkulija), rasti veiksmingas mokymosi strategijas, kurios leistų geriau mokytis ir pasiekti mokymosi tikslus.
  • Kognityvinių ir motorinių įgūdžių lavinimas –  gali dirbti su vaikais, turinčiais sunkumų su motorika arba kognityviniais gebėjimais (pvz., atmintimi, dėmesio koncentracija), taikydamas įvairias lavinimo ir ugdymo metodikas.
  • Tėvų konsultavimas ir bendradarbiavimas – bendradarbiauja su tėvais, siekdamas užtikrinti, kad vaikai gautų reikiamą pagalbą tiek namuose, tiek mokykloje. Jis gali suteikti patarimus dėl elgesio valdymo, mokymosi metodų ir kitų vaikų ugdymo aspektų.

Specialiojo pedagogo veikla:

  • pritaikyti specialiųjų poreikių asmenims ugdymo metodus, programą, turinį ir parinkti tinkamas mokymo priemones;
  • esant sunkumų dėl vaiko ugdymo, gavus vaiko tėvų (globėjų) sutikimą raštu, kreiptis į švietimo įstaigos specialiojo ugdymo komisiją, kad įvertintų vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius, ir vykdyti jos rekomendacijas;
  • bendradarbiauti su specialiųjų poreikių vaiko tėvais (globėjais), konsultuoti juos specialiojo ugdymo klausimais ir informuoti apie vaiko ugdymosi pažangą, sunkumus ir problemas. 
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
1. 08.00 – 08.45
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.45
  • 8. 14.50 – 15.35